MARKI WŁASNE – CZ.1

Firma Temar jako czołowy dystrybutor światowych marek chcąc sprostać oczekiwaniom świadomych konsumentów rozpoczęła projekt wyrobów organicznych! Sery żółte w plastrach pod brandem KLARMA to przede wszystkim naturalne składniki pochodzące z ekologicznych gospodarstw, opatrzone certyfikatem BIO. Kategoria BIO rozwija się lepiej niż produkty konwencjonalne i jak wynika z danych Nielsen ich dynamika z roku na rok sięga prawie 20% wzrostów. Coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na składy produktów. Jako czołowy dystrybutor światowych marek wyznajemy zasadę ,,im mniej, tym lepiej” – oczywiście nie licząc smaku, którego ma być jak najwięcej! Co to oznacza? Przede wszystkim brak konserwantów, polepszaczy smaku, chemicznych barwników i innych elementów, sztucznie podnoszących wartość produktu.

W odpowiedzi na rosnący trend i świadomością ekologiczną na całym świecie powstała nowa marka VEGANATION. Wegańskie plastry o smaku żółtego sera to w pełni roślinna alternatywa sera naturalnego o wyjątkowym aromacie. Przywiązywanie wagi do zróżnicowania i jakości diety stało się nową normą. Przechodzenie na dietę roślinną jest światowym trendem, który będzie zataczał coraz szersze kręgi. Wygodna forma doskonale nadaje się do kanapek, tostów czy burgerów. Veganation dostępne są w 4 wariantach: wegańskie plastry o smaku cheddara, wegańskie plastry o smaku goudy, wegańskie plastry z dodatkiem pomidora i bazylii oraz wegańskie plastry o smaku wędzonej goudy. Produkty nie zawierają konserwantów, GMO, soi, glutenu oraz oleju palmowego.

Firma Temar w swoim portfolio posiada również markę Michelangelo, która utożsamiana jest w firmie Temar jako ”marka własna” ze względu na wieloletnie członkostwo w European Commercial Union. Stowarzyszenie zrzesza największe przedsiębiorstwa z całej Europy, które oferują produkty nabiałowe segmentu premium.

21 września firma Temar zdobyła 2 medale w kulinarnym konkursie sera „Good Cheese”! Oficjalne wręczenie medali odbyło się podczas Polskiego Kongresu Serowarskiego w Lublinie. Sery oceniane były przez profesjonalistów: kucharzy i szefów kuchni, a na ocenę wpływały walory smakowe jak również wrażenia ogólne. Pierwszy medal firma Temar uzyskała w kategorii „Ser do sałatki” zdobywając tym samym złoto za oryginalny włoski ser Michelangelo Burrata. Ten świeży ser o delikatnym i łagodnym smaku zdobywa zaufanie od wielu lat. Posiada szerokie zastosowanie kulinarne: podaje się go z pomidorami, bazylią, makaronem lub jako dodatek do sałatek i chrupkiego pieczywa. Może być także podawany z sosem z bazylii, odrobiną mięty, sokiem z cytryny i oliwą z oliwek. Drugą kategorią w której firma Temar zdobyła tym razem medal brązowy to „Ser miękki na deskę serów” za włoską Mozzarelle Michelangelo di Bufala. Ser ten charakteryzuje się elastyczną i zwartą konsystencją. Jest niezastąpionym składnikiem sałatek. Firma Temar planuje dalszy rozwój marki Michelangelo z kolejnymi produktami rozszerzającymi kategorię i ofertę serów importowanych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, została uruchomiona także linia do konfekcjonowania serów pleśniowych i półtwardych, dzięki czemu dostarczane do klientów sery są pokrojone i zapakowane z etykietą wagowo-cenową. Projekt FRESHPACK w swojej ofercie posiada ponad 30 rodzajów sera z różnych krajów Unii Europejskiej.